ögon tröttnar på dej

shiiit vad trött ja e efter att ha slagit med kompisen adbullah de började med att han ville låna mina pengar men ja hade inte men han trodde inte på o sa att ja va snål som en svennekärring o massa fula saker som fick meej...... BANG FURBANNAT!?  ARG som in i helvetet. så anföll ja honom o började slå tills slut vann ja o han bad om ursäkt för det

walla han e störd fan walla jag sväär mammas , man kan tro att han e som en jävla ukrainsk som inte vet hur han gör osv, fiefan väärsta hans liv ju but who fuck cares? han e ändå inte mitt fan liv så det spelar ingen roll om han hatar meej eller försöker förstöra mej walla man vill ba ta me han t afrika där alla djur äter upp han, då skulle livet va perfekt.... åh min dröm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0