den jävel gkhajkgah

what the fucking? walla ja som trodde ja va bäst i hela världen, walla de där va taskigt av er... but whatever så hade vi kul idag me fina polaren, asså vi bazza guzzar som in i helvetet.. aboo walla låter som väärsta svenne... walla de va inte spec dag idag..

efter de så gick ja o polaren t plattan o chilla walla de där va inte så mkt , ba typ chilla, aaa vi e maffia .. ni vet , man blir trött, sen fika o sen skjuta p folk , om de inte bra inte snäll person så skjuter vi på dom, walla har pistolen i mitt rum, vill u se?? nääähä? vfr inte?? brää walla trodde du jättestark. walla du inte snäll, du är dum!
walla trodde du va som mig men ickke, stick o knulla me din fula kung fu!!!

Aboo flåååt, "den jävel gkhajkgah" som ni ser ovanför, walla den där kung Fu bråkade ja me idag, fiiefan walla vem fan trodde han att han va?? walla han fick vääärsta blåmärk på sitt öga, walla underbart känsla ja fick när ja slog han som in i helvetet! Aboo glömde berätta vfr vi bråka, joo därför när ja satt o äta kebab ute då hörde ja något som skrek så vände ja mig om o fick syn p min kompis Ceca som sprang, någon jagade honom, gissa vem? joo kinesen... ja reste mig o stoppade kinesen o sa vad fan det va o sa att de inte hjälpte om du slå min kompis Ceca o han ba .. occh? o ja gav kinesen en örfil o walla han blev shiit arg o sa "EN TILL" o så gjorde ja som han o jag sa "SÅ, varsågod" han gjorde nåt som han inte riktigt vet va han höll med, walla alla garvde som fan att dom fick hoppa i vatten, hihiih värsta ! But hursomhelst så sa ja t han om han va kung Fu ellr ? Då sa han att han va det o de fick mig fan gå  på nerverna så slog ja honom i ansiktet, walla hans min för ♥!!
Han pratade på kines språk walla ja fattade inget o sa dra åt helvete o visade fingret FUCK YOU hahaha han stack o kom aldrig tillbaka, men som tur va att Ceca va oskadad o va helt slut ... så va min berättelse hihi fint va walla ja skiter i om ni inte förstår min svenska buut humor svenska ju hihihi walla muste sluta skriva

väärst va ja skriv låång inlägg hihihi kung fu ju somsagt, walla låter som kinesen , walla muste sluta med som han jhihiih :D

aboo bree muste dra nu, yalla habibi vi ses ; )



den där jävel kinesn ....!

/rera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0