apropå

"aboo ceca fick ett jobb o gissa hur sårad han blev .. eftersom att han hoppade av skolan o orkade inte plugga me mej pga jag mycket skälla han men ajja de e hans fett problem so de spelar ingen roll om han e sur p mej , han e ändå inte mitt liv... abooo flååt brää mena inte illa.. du trodde vi va bröder t döden o .. hmm brää de gör vi, inte sant??! Brother's band!"

BREEEEEEEEEEEEEEEEE, gisssa va d e för jobb ja fått??? eeeeyy, bordell jobb!!fufifufufufffAN FANTASTISKT JOBB walla! kom t bordellvägen 149879450+543+0549045+320+4215wfdhsdsknkwe342 så får ni se huuur ja breejobba, walla bäst men dålig oxxxxåå.. orsak min bror ej med mig.. han skola & jag jobb :(

breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

RERA & sin transtjej fr mitt bordelljobb... ABBBOO FIN MUSTACH??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0