farsan hääär

heeeey farsan häär., nii vet jag med i filmen alla älska den , jag bäst i världen, inte sant??
 hur mår ni bra dåligt? bra va bra om du inte bra då jag inte bra också hehehe roligt se er, mena skriva, vill hälsa er at ja har kuk, mena kul med kompisar, har bråka me kinesen ni vet som i filmen han komma hit nyss vill bråka då kasta jag kastrullen på honom hahaha min kompis ringa ambulans 911 america ambulans ojojjj hihi mena 112..

eeeey va jag gör idag vet inte, kanske äta kebab, du vet äkta kebab inte svensk, bläää som smaka som bajs walla

måste dra nu för kinesen ringa mig nu, hehehehe hejdå ha bra ni, hoppas ni mår bra då jag mår bra hehe vi ses inshallah / farsan -yallayalla



igår ja äta kebab, gooott mkt walla ni måste smaka den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0