the time

fiiefan tiden tiden .... ba sprang så fort, V A D   I   H E L V E T E  ????  

När i somras tänkte jag "abooo fan skolan näärmar sig, om 3 veckor, fan pallar inte!" o nu äre ba 5 mån kvar t skolavslt... helt sick de känns som om ja går i grundskolan för alltid men ickke, fiefan man vill ba va ungdom i hela livet, håller ni inte med??? fan asså ... vill inte bli äldre !!

hursomhelst när ja blir äldre kmr guzzi dissa mej för ja e gammal o ful :( fan hur göra?  kanske ska jag operation i ansiktet? eller hela kroppen? hihi smart ide ju! nu e ni avundsjuka ,va? hähähäh abooo flååt muste sluta skryta, yallayalla e furbannat för ja kissar p meej, fan pinsamt ju ....!!



så här kmr jag bli gammal, ärligt talat, jag tycker han e lite snygg iaf,  I know you love old man, I know !;)

Kommentarer
Postat av: ida

åååh, thank you :D

2010-01-17 @ 21:38:39
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0