fiefan

shooo alla, just nu äre i skolan o chiilla vid datorn typ samtidigt äter yag en fet tårta, so gott de e asså de smakar som min bajs ju .. hehe btw ska se Valentine's day på bio med snygga guzzi fiefan de e ba vi?? walla vi kmr bazza efter bion..

aboo hursomhelst va ska ni göra idag ? idag äre bajsfredag so de e fridag!;D hihi festa elr hemma o ha mysa med transvetter elr ? aaja massa saker ni vet :P

aboo ceca fick ett jobb o gissa hur sårad han blev .. eftersom att han hoppade av skolan o orkade inte plugga me mej pga jag mycket skälla han men ajja de e hans fett problem so de spelar ingen roll om han e sur p mej , han e ändå inte mitt liv... abooo flååt brää mena inte illa.. du trodde vi va bröder t döden o .. hmm brää de gör vi, inte sant??! Brother's band!

idag snakka ja me killen som tror han är ngt..


 

JAG: shoo bree, görsu?

Killen: eeh ser u nte va ja gör, kuksugare?

JAG: aboo va i helvete sa du? ja frågar dig o du muste svara p min jävla fråga annars äre fett synd om dej

Killen asgarvar: haha vafan? brää va ser du om jag får fråga?

JAG: huuh? du e naken? äre nöjd me svaret? svara p frågan!

KILLEN: va? neej ja e inte fan naken.. nej vänta muste go p toa o kolla po hur ja ser ut..

Killen sprang därifrån. Några minuter senare kom han tillbaka med sin pistol.

Killen: BRRÄÄÄ VAFAN! DU ÄR  BLIND ,VA?!

JAG: HEHEHEHEHHE YALLA LÄÄN VI SES!

hahaha ja tog hans kläder o gick iväg t hawaii.. fiefan de va min bäästa dag då.. önskar att ja kunde vrida tillbaka tiden. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0