yaooo

BREEEE !! vet ni va fan jag fick julklappar??? asså en skit hundvalp!! walla ja svimma nästan när ja såg buren fiefan bästa mitt liv yao, jag fick de ja hade alltid önskat mig o nu fick ja valpen, tack bree gud walla ja trodde att jag drömde tills mama slog mitt huvud o sa "halloo vakna! du få inte dröma, de inte bra, gå o hämta din hund"
mama e skit dåligt på svenska fiefan 

ajjja nu ska ja kila o träffa min brosha som inte ses på länge typ 5 o halv månader, fett lengesen ju, ja e skit trött men muste träffa han o snacka lite, ni vet Maffia snacket o sen dra t annat ställe där vi fixar nåra grejer o så vidare ...de lär bli en lång natt yao o sen hem o sova, nee kolla min hund om den lever eller ej, o sen sova.



de e min brosha på bilden, som jag ska träffa idag...  snyggt bild på honom, va? gillarT!

got nyt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0