kan man göra nåt åt det?

säg att jag drömmer? inte ? fan asså jag trodde att idag var 22 november men neeej 22 dec, fyfan va tiden gick snabbt usch, gilla inte detta annars stor problem, vill ni? nej precis ajja hursomhelst so har jag typ städat i mitt rum walla ni borde se hur rummet såg ut när jag kom hem efter några jävla veckor, typ massa kläder överallt, sängen låg fel o skåpet gick sönder o .... jisses gud hjälpe mej. ajja  det viktigaste e att jag lever inte sant? hehe skit på er era fucking jävlar usch dåligt på humor nu tack vare er, mena mig själv... äsch lång historia ba.

ja vet inte om ja ska sticka t stan o träffa polaren men juste nu måste ja dra te norsborg där ja träffa mina polare , ni vet maffia typ skjuta folk o så, men mer får ni inte veta , feel the pain. ajja men iaf so ska ja träffa min guzzi feett:D åh vilket perfekt liv ja har heheehehe eey ska inte skryta om det, flååt leen

igår gick till ja psykolog trots ja inte har problem elr nåt så men läraren sa att ja måste, ofc kärring men ajja jag satt o försökte va tuff o walla den tjejen va värst feett, asså de va något med hennes blick äsch svårt förklara. men ajja

psykolog: - du borde sluta röka, hur länge har du rökt förresten?
jag: - shit du förstår inte, när man börjar röka så äre försent, man kan fan inte göra nåt åt det, så äre bara... jag började röka för 2 år sen, inte så längesen men ja typ
psykolog:- spela inte tuff och tror inte att du vet allting om det. Bara att sluta röka.
jag:- kan inte göra nåt åt det.
psykolog:- jo, man kan alltid göra något åt oavsett vad.
jag:- jasåå? kan man göra nåt när man är död??

walla ni borde se tjejens min o efter det gick jag ut o tog en sista cigg o tände o sög. Bästa dagen på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0