2012

abooo bree hade inte tid att skriva i bloggen men nu har jag fan tid, happy??+ såfanheller ayya hursomhelst så dagen va fan helt okej men chock segt, e fan SKOLKTRÖTT, aboo walla vädret va fint idag men lite blåsigt men annars vare fett...

yaoo nyss snakkade jag me en fett isländsk kille, fiiefan vi diskutera om filmen 2012 asså jorden kommer att gå under den 21 dec år 2012 och det baseras på Mayafolkets, det har man ju hört att spåtanter tror, men det kan fan hända på riktigt. 

jag säjer att iaf att det är gud som har skapat världen och det är bara gud som vet när det är undergången, ingen jävla mayafolk ! det kan vara idag, imorgon om 1 år, om 2 år eller om 500 år vem vet utom gud, förstås men ayya tro vad ni vill, jag kanske gör det men inte helt 100 precent. fan vill njuta av livet !

bree imorrn har jag sovmorgon, fett najs o sen efter det så ska jag fanjmej köpa lite kläder o sen vet jag inte , kanske bazza guzzi hihihi abo iinte roligt..


så ja... det var allt! ;)

hoppas aatt ni har haft det bra som mej heheheh aboo mena inte illa


yalla ska gitta nu , see ua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0