walla

aboou rera äre fettjobbigt, vadfan trou inte mej? ok vänta ba, kan slå ihjäl dej om du vill, bree u väljer hur hårt ja skall slå dej. bree fett ellerhur`? fettfett fett, kolla! det stavas """fett""". ehhehehehhehe fett va?!

men lyssna, folk et. "e t " OKEJ?? men eey, idag vid matbordet började ja snakka bajs. hehhehe d va så fett kul, alla garvade fett. en garvade som en fet kossa, hheheheheh d va såå fett å se honom skratta som en fet mås haah ojoj flååt mena KOSSA! jaaaaa, jag har hitta en fet snygg guzz,jaa ni läste rätt, en fet. inte en fett "F E T T" snygg tjej, ssry jag har redan bazzat henne, 68 grr blev d idag, abboow d va såå fett. abbooo ni mst kolla hennes kuk, fyfan hett och fett, jaaa ni läste rätt. en kuk, inte en mus!

bli inte sååå avisa på mej ni, abooo livet är ju så lätt. jaa ni läste rätt. " LÄTT ". inte hårt, hehehhe för mig äre jävla fett lätt, ja bazzar tusentals guzzar.. vilket fett liv ja ha nu för tiden för förr bazzade ja ba nollor. men nu för tiden äre guzzar.

bajsbjas hehehehhehe, bajs, nu ska ja äta mitt bajs,nej reras bajs mena ja. heheheh hon är på toa å väntar på att ja ska komma dit å äta bajset, hihihihi hon är jävla bajsig justnu, heheheh ni måste se, wALLa såå fett bajsig äre hon! gyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzwallla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0