värsta mitt liv



de va fyfan värsta i mitt liv asså de blev ba plötsligt kaos ute i natt, seru u bilden däruppe, vi e av dom .. fyfan which day , elr hur ceca? aboo hur som helst vi grep av polisen o tog oss t polisstationen, fan va vi skrattade hela vägen i polisbilen asså, haha minns u ceca? vilken kuk han hade, eeeuuuw vill inte ens tänka på det , aboo ja måste sluta tänka på kuken fyfan yao , vi satt i plsst å de frågade om vi va rädda å vi nickade å sa FUCK OFF så sa polisen att vi kunde gå hem om vi visar vår leg, men vi hade inte så vi va tvunga ljuga att vi glömde de hemma då sa dom ... hmm yalla stick nu innan jag skjuter er, vi springer självklart precis när han sa de varje ord... walla vi skrek som en tjej röst, walla jag skrek inte , de va han som skrek hela tide aboo han va vääärst jäävla kärring , måste sälja honom t fittja .. aboo

läraren sa att ja måste sluta .. ska ha annan lektion , syslöjd .., puss yalla<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0