va va de ja sa`?

walla brur? va va de ja sa ?!! hon e värsta hoora yao .. ja mår ganska bättre nu än igår walla imorrn kmr ja te skolan o hoppa p dej tills du blir platt som en pankaka hahaha du vet at skemtar brushan <3

igår hade ja bazza en tjej som ja sa igår fiefan hon e värst dålig walla lissna på mej bazza aldrig me henne, vill u veta varför? hmmm ja kan bli polis anmeld  om ja talar om .. eey walla ja e inte mes okeey? ja berättar nu era jävlar mongo , yalla hursomhelst de där horan har hiv trots ja hade bazza henne fiefan när ja fick veta åkte ja genast te sjukhuset o dom sa at de gick bort om ja kan bajsa ut så ja gjorde för deras skull , gissa hur ja blev shit röd som en tomat walla dom skrattade o sa at ja hade en världens snyggaste rumpa dom någonsin sett, hmm ska man tro på dom?  abooo sluta tänka på min arsel , ni får aldrig se hur min as ser ut , feel the pain ;)

haha yalla efter sjukhuset stod horan vid bussholplatsen

Jag: eey va jör du här?!
Horan: väntar på dej jävla mongo !
Jag: fan va värst hora u e vet u de?
Horan: haha hora kan u va själv ...
Jag: haha visst, vet u inte hur du låter ner du pratar ?
Horan: va i helvete sa u ?
Jag: ja elskar dej oxå babu

Ja sprang o hon jagade bakom mej, hahahan hon e för skön att sprina walla du borde se hon, men yao de va allt , usch which day,elr hur? NAT*  fan heller, de va inte bästa dag yao

aboo nyss kolaar ja jenom fönstret där står en snyggblondin tjej vid parker, undrar om ja ska gå fram te henne men tänk om hon flyger på meej, walla ja e inte värst mes yao, nu måste ja göra mig snyggt o sen , ja ni vet va händer om ja snackar me henne ;) ni där jävla fula killar behöver inte va avundsjuka för att ja får bazza me tjejer hur mkt ja vill , oh walla ja elskar mit liv yao , aboo måste dra nu innan hon åker (:




de e hon ; ) aviis?? ; ) jo de gör ni va annars?! (eey broshan walla visst liknar hon Juans mamma på ngt sätt? :O )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0