rera här

e hemma fet skönt walla , fifan va fan trött ja e , jävel skolan,  ja önskar ja kunde brinna.. flått de e inte meningen. nyss blev ja jagad av en jävel gubbe som trodde at ja va hans slav eftersom han bad mej en sak å jag sa bah stick då jagade han mej fyfan , han springer som en känguru du borde se han fan..  men när ja sprang kändes de som om hela världen jagar mej.. eey nyss ropar mamma att hon behöver hjälp .. hmmm pallar inte för jag e dödstrött!

läraren tvingade mig att ja ska bada i sjön utanför min skola imorrn trots de e minus 5grader, fifan ja kmr frysa ihjäl .. walla ska ja skolka eller måste ja göra som läraren säger? herrejevlar kan inte göra nåt åt ... eller ja kan säja t läraren at ja måste rasta min hund på morgonen så jag slipper simma i de jävla kalla sjön.. yalla ja måste jitta  o äta ... värst va hungrij ja e !




så här såg ut .. fifan elr hur, bree? höru inte broshan? eey se o lyssna!

hare bra len yao (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0