rera här

abooo äre i skolan , fiefan värsta tråkiiigt yao ska intervjua en person som heter eeeyy va heter han? walla ja glömde /: fan oxå e ju senil så , eey retas inte höörni? walla ni kmr få en blå merk idag elr imorr .. aboo yao fan va ful ja e asso bakis ju , men fiefan läraren merkte inte at ja e bakis muhahah walla om dom merkte aaauff de bli fan fett synd om mej då  /: men fan hursomhelst efter intervju vet jag inte va jag ska jöra kanske bazza ceca men vafan juste han e ju min brusha so ja skulle aldrig bazza haan , herregud kan fan inte tänka mej bazza han, eeey lisna  , ja bazza han aldrij , bergriper ni ? walla en vaker dag kmr ni få en straff !

eeey läraren misshandlar min klasskamrat walla han skriker som atans , måste hjelpa han men nenej eftersom en gong va ja på en plats vette va de heter men ya då ja va kissnödig typ så gick ja t WC o så plöstligt hoppade killen p meej , ja skrek somfan meen eey ja e inte fan mes utan ja blev ju chock len! ja skrek o behövde hjälp men ingen ville komma då fick ja syn på han (som ja sa nyss klasskamrat)o tittade ba på mej medan alla stod runt o skrattade , gisssa hur arg ja blev ... inte nog arg, va ju F U R B A N N A T !

yalla ska äta nu lunch , pussss<33 bree

Kommentarer
Postat av: SAJARA

HAHAHHAHA FÖR BÄST! (:

2009-10-14 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0