rera här

ceca du broshan ,walla du snackar skit vet u? walla ja ringde på din dörr men du öpnade fan aldrig jissa hur jag blev så sårad ... ja som trode du va en ekta vän men så va de inte, aboo du vet ja kmr alltid finnas där för dej oavsett va men du ba sket i mej o svarade aldrig på min semse ... yao livet e inte lätt  ... aboo jaa som sagt livet e inte lätt ! va inte skolan idag ni vet , sjuk fan /: walla ja åt 100000 bajs me de hjälpte inte yao de va värst dag i mitt liv eftersom ja kämpade at resa mig upp fr sengen o jag ropade mamma om hjälp o hon hjälpte mig att resa mig upp me nejneej de lyckades aldrij fan

Jag: ta de lugnt mamma du försökte ta livet av mej yao
Mamma: oh walla jag såg inte flååt gubben men ...
Jag: jajaja prata inte förfan , hjälp till förfan yao
Mamma: aboo fan va värst sur du e , va har ja gjort älskling?
Jag: men mamma hjälper du inte mig eller?
Mamma: mmm de gör jag ju ,seru inte? skaffa en glasögon!

Vi bråkade som atans men lyckades upp, tack vare den där jävla mobilen som fick mej att resa mej upp .

saknar dej brushan, hps du ha de bästa dag I <3 U även om du dissa mej ...



yalla ska bazza en tjej som jobbar me café , mina polare säjer att hon e värst hora yao så passa på



eeey vääänta på meejj , spring inntttee !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0