powernap bre

shoo bree, ja åt massa flingor å 3 bröd innan ja sprängdes hehehe bree walla, ja kände mej lite spyfärdig trots d va som en middagsmat endå. menmen,, ja bestämde mej att gå ut ute te mamma å ja gjorde d. gick å kände mej så spyfärdig, som om ja va på väg att spy offentligt på vägen hem te matheeeer. men d va tur, wallla värsta tur bre! när ja va hemma hos matheeroouijajaj tog ja på en gång en powernap å sov i en timme å vaknade plötsligt kl halv sj, värsta tur för ja sa te pappa att ja skulle va hemma före 7. så ja steg upp ur sängen å gick ut ute IGEN eeey d blåste ute eeeyyy...... gick å gick, å nu för typ 30 min sen kom ja hem IGEN!

walla wALLA NU MÅR JAG BRA SOM ATANS. men ja spar min BENTO BOX te imorrn så ja kan äta direkt efter att ha kommit hem fr skolan. är oftast hungrig efter skolan eftersom lunch i skolan suger kuk.......


eeeeeeey breeeeeeeee hps du rera är frisk imorrn!<3


walla såhär sov jag under powernapen. men blev även störd av stördbrorsan min. walla ja såå arg å nära på att sparka han , asså ja hotade å han skrattade som en fet kossa, wallla ni vetej hur sårad ja blev.. BRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0