buu

walla ja drömde så konstigt att ja fick måånga bazza tjejer .. till o me mammas kompis fiefan .. inte nog konstigt men ja vafan snackar ja om? vetej? shit yao eyy ni där  breeläsare , va händish? idag äre lördag så passa på party? ;) ja ska ofc! supa ner mig full o dansa me många pretty tjejer ! ; ) gud va ja elskar mitt liv, ett lätt liv, aa ni läste rätt "l ä t t" som brushan sa =P yao walla ja skryter för mycket, flåått de va inte meningen at jöra er avisa ;)

Rera är Rera så är det (: men vafan flååt len , idag ska man träffa mina polare o spana in girls, kul va! jobbigt va?

haha om ni vill träffa mig el nåt så smsa mej ba , om ja inte svarar bazza ja guzzi ba så ni vet, aviis va? eey skaffa ett liv då ?!

måste dra nu innan busschauffören komer skälla mig för ja e så segt som en snigel walla , de tar mej två timmar till stan typ ... ibland glömmer ja bort at va ja e , senil? hahah walla sticka iväg nu bre!




elskar dej bree, no forget it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0