brist sömn?

rera här@

aboo kan inte sova /: inte konstigt att ja drack kaffe för en min sen .. fan borde inte dricka om ja inte hade druckit hade ja somnat för längense FAAAAN ! aa flååt för ja skriker, mina granner tror ja har blivit galen fan oxå. nu burjar dom fubannat på mej.. fan dom säjer at om dom hör et skrik igen ringer dom polisen på en gong , aboo vafan dom tror dom e ??! e inte rädd för er, era jävlar buukääärringar, fan va ja blir furbannat .. snart min röst gå sönder tack vare era jävlar , flåååt riing inte de va inte meningen att skrika, ja va furbannat o visste inte att ni hörde mig .. flååt oki`? men yalla du där me stora arsel , ska vi bazza imorrn? bra vilken tid? kl 6 hos dej ? dåså ses vi där imorrn puss yao


abooo ja försöker sova


fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0