breether mine

walla, idag vid matbordet i matsalen slog nåra mej, walla, ihihi skoja ba hehehhe. men nåra frågade vart min bästakompis rera va. walla ja sa rera inte e min bästis utan goodavän, hallå när kmr ni fan fatta era trögjävlar. furbannad me nowwwwwwww furbannad hehehhehehe rera sjuk idag, u know " SJUK " ??? jaa hon va d idag.. pisstrist utan min bror faktiskt =(( men ja hittade 2 guzzar gömda på toan som ja sedan bazza med.. så skönt, walla ni måste komma dit å bazza me dom 2 guzzar. menmen,, eg va d 2 transvetiter... scch eey skvallra u slår ja dej på käften på en gång, breee!

abooou ser ni bilden nere? ja håller precis me rera om att d e en oförglömlig dag! ni ser mig ceca till vänster, ja med keps.. hehehhe mitt ansikte är osynligt, kan inget å göra åt d............. bree
rera är till höger,, halvt fet face, bree


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0