100509





Rera här

fyfan walla någon som bangade så jävla hårt på dörren att de nästan gå sönder, läraren va fan cool, asså han struntade i och pratade me oss .. shit vilket liv tänkte jag.. abooo fan va jag låter som värsta pluggis assåå

efter skolan vet jag fan inte va jag ska göra,  kanske bazzaa nååra guzzar yalla har ätit två fetta goda hamburgare på lunch ja dog nästan av den. walla förlåt för jag skriver så konstigt. .. jag e förfan blatte så va förfan stolt över det, haha men de spelar ingen roll om man e från nån annat land, det skiter jag fullständigt i... människa är människa så är det. ajja förresten e inte rasist så shut up ! ; ) abbo fan va jag låter svenskt? eeey ja snackar me dej, höru inte? aboou shiit du e värst mes yao

yalla måste dra för att ja har en lektion Svenska, har en uppgift som jag måste skriva färdigt annars får jag en blå märk imorrn, inte roligt!

yaalla walla vi hörs om ngn timme eller ha klar sex me guzzar , shit va kåt ja e : o aboo bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0