på nyaår

hahaha feett såg nere bilden jag åt en morot ba bajs, asså de där va ju förfan äkligt asså de e cecas bajs ... fiefan värsta mitt liv yao abbo hursomhelst

ja träffa nååra bree kompisar som inte ses på läänge, gissa hur ja blev glad när ja träffa dom, blev så klart hoppa på dom tills dom bli som en pannkaka hahah fett kul asså alla folk garva som fan så att de fick ont i magen..



funny-66.jpg image by janedoehasamnesia

visste ni  at min farsa tycker om at ha naket ute i stan inför folk, så skäms är han inte fiefan .. ja skulle aldrig visa ...eeey ja e inte mes yao men yao iallafall ja ska bazza gamlingkvinna som vänta på mej utanför , muste dra för om ja inte kmr så ringer hon sin farfarfarfarfar att bazza meej , tror ni ja vill?? neeej såfan heller asså eeey muste dra nu fiefan yaao

värsta mitt liv yao

jalla vi ses happi new year HUUUUAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0