HEJ!


breeeeeeeee crazy people, aj löv u!!!!!!!!!!!! kolla bild! d e min kusin å mitt kusinbarn!!!!!!!!!! visst e dom abboo snygga! ja kåååt dom! ja alltid sex me kusinbarnet!!!!!!!!!! mkt nice, lova er. menmenmen kolla sööööta sälen bakom dom! skitsöt ellerhur?:D:D mkt sööt, sälen mkt glad ser ja! ellerhur!!!!!!!

men efter ja taaaaaaa bilden dom kineiserna BORT! ja fatta inte.. hur?:(((( imorrn zoo sa min cpmama:O ja veta inte vad zoo. va betyde d? men hur? idag ja träffat dom kusinerna???! mama LJUGA.
ABOOOOOOOOOo nu hon flina på mej å sa "MOEHAHHA, vet du vem personen är som bor på zoo?" ja fatta inte!!!!!!!!!! mktk dålig svenska jag! hon sa "DU"

BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JAG?.. jag är ej sälen! ja är en människa:S


här RERA! förut han mkt apaktig av sej. men inte nu, FAN :(

neeeeeeeeeeeeeej mama ha rätt! orsak vi människor förut APOR. mamacp mkt smart i hjärnan, mkt sant! yao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0