091210



hello breee bajs, de e ja bebis på bilden när ja va 7 månader typ, tänk bush president håller mig o what? ja ledsen som vanligt , fieefan yao

som tur va att ja inte minns de där bilden hehehe, abooo de där va inte alls roligt vettu???!!

men hursomhelst ja e i skolan me snygga amerika guzzi, fiefan hon e värst datanörd :o

abooo jag förstår inte vfr jag inte har skrivit mkt i bloggen, dålig vet jag, but have mkt att göra så how?

efter skolan ska ja köpa julklappar te mina fett närmaste , mst köpa te ceca nåt rolig saker, muhahaha abooo avsölja inte för mkt nu...

eey muste logga ut för läraren e furbannad, herre *hosthosthosthosthost*

BALENT TILL CAFE 5 TIMMAR ETTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0